HOLA, BENVINGUTS AL MEU BLOC !!!


Espero que us agradi... UN PETÓ!!

SI EN LA VIDA NO EXISTISSIN ELS SOMNIS...NO PODRIEM LLUITAR PER QUE ES FESSIN REALITAT!!!

GRÀCIES als meus entrenadors del EGIBA !!

14 de novembre del 2011

CROS ESCOLAR A SALLENT 13/11/2011



Un dels cros més esperats..juntament amb el de Moià i Manresa...tot i que a mi m'agrada molt Súria...Hem tingut un bon matí, una temperatura ideal,aixó que en el meu poble feia mès sol...!!
Com sempre aquest ciruit es genial...una pujadeta, que deu ni do, peró a la baixada ja puc avançar....he fet una mala sortida i no he pogut recuperar fins quasi a la primera volta, llavors ja he pogut anar al meu ritme..m'ho he passat molt beeee!!!
Enhorabona a la organització...com sempre genial!! i les copes xulíssimes,son ben diferents, amb fusta, super maques!!
CLASSIFICACIÓ
MANRESA INFORMACIÓ. CAT fotografies
MANRESAINFO.cat DIARI