HOLA, BENVINGUTS AL MEU BLOC !!!


Espero que us agradi... UN PETÓ!!

SI EN LA VIDA NO EXISTISSIN ELS SOMNIS...NO PODRIEM LLUITAR PER QUE ES FESSIN REALITAT!!!

GRÀCIES als meus entrenadors del EGIBA !!

21 de novembre del 2011

VIII CROS ESCOLAR MANRESA




Diumenge dia 20 de novembre anirè a la VIIIedició del Cros Escolar Ciutat de Manresa a les instal·lacions de l’Estadi Municipal d’Atletisme del Congost.
La prova l’organitzen conjuntament l’Ajuntament de Manresa, el Consell Esportiu del Bages i l’AMPA de l’escola Sant Ignasi, amb la col·laboració també del Club Atlètic Manresa i el patrocini de Supermercats Llobet.
Ens pensàvem que plouria i moooolt...peró no ha estat així i cap al final del matí sortia el sol,m'ho he passat molt beee, hi havien moltes amigues meves,perque al llarg de tots els cros,vas fent noves amistats,a més a més aquest cap de setmana ha estat molt intens amb la companyia de la meva amiga Queralt!!
He queda't en primer lloc, i ens han fet una foto conjunta a totes tres en el primer lloc, m'ha agrada't molt!!
Ens han regalat un BUFF super xulo!! i teniem una bossa amb aigua, fruita , i brioix per menjar, la Montse Casafont, ha repartit triptics amb la roba que fa, que és superxula, còmoda i la pots fer dels colors que vulguis...a mi m'agrada molt, i la porto sempre per còrrer i fer gimnàstica...m'encanta!!!

MONTSE CASAFONT MCIMPACT

RESULTATS

REPORTATGE CLUB ATLÈTIC MANRESA

EL SETMANARI
REGIÓ 7