HOLA, BENVINGUTS AL MEU BLOC !!!


Espero que us agradi... UN PETÓ!!

SI EN LA VIDA NO EXISTISSIN ELS SOMNIS...NO PODRIEM LLUITAR PER QUE ES FESSIN REALITAT!!!

GRÀCIES als meus entrenadors del EGIBA !!

26 de novembre del 2011

TROFEIG DE TARDOR ANDORRA




Ens hem lleva't aviat, avui tenim competició a Andorra....ès al Club Serradells, l'any passat vaig competir a N1 i aquest any Open que hi haurá molts nivells en una sola classificació( dificíl....jejejej)...jo provarè N5 encara que no tinc tota la dificultat...peró ho provarè!!
Ens ho hem passat molt beeeeeeeeee, tot i que he acava't esgotada,entre el viatge i la competició...
estic molt contenta del resultat, he fet una bona barra , el terra bé i el salt també...les paral.leles encara estàn verdes ...peró d'aqui a final de temporada espero que millorin... i molt.....(així no puc anar enlloc...) jajajaj.